غرفه سازی با ماکسیما؛ تجربه‌ای جدید در غرفه سازی

غرفه سازی ماکسیما

غرفه سازی یکی از چالش های اصلی برندها و شرکت هایی است که قصد شرکت در نمایشگاه های مختلف را دارند. به لطف فناوری و تکنولوژی روز مثل غرفه ماکسیما شما می‌توانید راه حل های مختلفی برای این چالش‌های غرفه سازی نمایشگاه بیابید. یکی از مهم‌ترین کارها برای مقابله با این چالش‌ها، مشاهده و بررسی چک لیست شرکت در نمایشگاه های خارجی و تعیین استراتژی برای شرکت در نمایشگاه است.

یکی از مهم ترین چالش‌ها ساخت غرفه است که انواع گوناگونی دارد. غرفه سازی ماکسیما یکی از جدیدترین نمونه‌های آن است که به صورت پیش ساخته و مدولار می باشد که مطابق با استانداردهای تعیین شده طراحی و اجرا شده است.

غرفه سازی ماکسیما چیست ؟

غرفه سازی ماکسیما چیست ؟

درواقع غرفه سازی ماکسیما یک سازه نمایشگاهی جدید و البته مدرن است که به صورت مدولار تولید شده است. اما اگر شما هم این سوال را در ذهن دارید که مدولار چیست؟ باید بدانید که به غرفه های ایجاد شده از قطعه پیش ساخته مدولار می گویند. با چنین طراحی شما بدون محدودیت می توانید از این غرفه استفاده کنید.

فرقی نمی کند نمایشگاه شما در کجا و چه محیطی برگزار می شود، برای طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی فضای بزرگی در اختیار دارید یا کوچک، زمان کافی برای اجرا غرفه دارید یا خیر، در هر صورت می توانید از سازه ماکسیما یا همان غرفه سازی ماکسیما استفاده کنید. با این غرفه ها می توانید خلاقیت های خود را به نمایش بگذارید و غرفه هایی با ابعاد و اشکال متنوع ایجاد کنید که می تواند بالاترین کارایی را برای شما داشته باشد.

به عبارت ساده تر غرفه سازی ماکسیما از قطعات مختلف تشکیل شده که شما با مونتاژ کردن آن ها می توانید یک غرفه داشته باشید. حال می توانید این قطعات را در هر محیطی و فضایی با هر شرایط آب و هوایی اجرا کنید و نگران کاهش و افزایش دما، رطوبت، ضربه و… نداشته باشید.

ویژگی های غرفه سازی ماکسیما
نمونه کار طراحی غرفه گروه صنعتی جی وود

ویژگی های غرفه سازی ماکسیما

یکی از مهم ترین المان هایی که در چک لیست شرکت در نمایشگاه های خارجی و حتی داخلی وجود دارد، استفاده از متریال باکیفیت برای ساخت غرفه می باشد. غرفه ماکسیم با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده است که استحکام کافی را دارد و همچنین برای شرایط محیطی مختلفی قابل استفاده است. این تنها ویژگی شگفت انگیز سازه های ماکسیما نیست و از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع بالا: این غرفه ها به گونه ای تولید شده اند که شما می توانید آن ها را در ابعاد و اشکال مختلفی اجرا کنید. از این رو بسیار منعطف هستند و انتخاب شکل آن ها بستگی به خواست و نظر شما دارد. می توانید به راحتی انواع غرفه ها را با آن ها اجرا کنید.

کیفیت خارق العاده: یکی دیگر از ویژگی های غرفه سازی ماکسیما، کیفیت بی رقیب آن است. این غرفه ها بسیار با دوام هستند و می توانند برای مدت زمانطولانی قابل استفاده باشند. تحت تاثیر عوامل محیطی قرار نمی گیرند و ضربه و فشار هم باعث آسیب دیدن به آن ها نمی شود. در نتیجه می توانید برای شرکت در چندین نمایشگاه از آن ها استفاده کنید.

ثبات و اطمینان: از دیگر ویژگی سازه های ماکسیما ثبات آن ها است. این غرفه ها به همان شکلی که می سازید می مانند دستخوش تغییرات نمی شوند. تحمل وزن بالایی هم دارند و بدون نگرانی می توانید به چیدمان و دیزاین غرفه خود در نمایشگاه بپردازید.

ابعاد متنوع: سازه های ماکسیما را می توان در سه دسته کلی از نظر ابعاد تقسیم کرد. این سه دسته عبارتند از:

  • 40
  • 80
  • 120

بسته به فضایی که جهت اجرا غرفه دراختیار دارید می توانید ابعاد آن را انتخاب کنید.

سبک بودن: این غرفه ها در عین محکم بودن وزن سبکی دارند. به همین خاطر در حین اجرا یا جابه جایی ان فشار زیادی تحمل نخواهید  کرد. می توانید به راحتی قطعات آن را جابه جا و حمل کنید.

کاربرد های غرفه سازی ماکسیما

کاربردهای غرفه سازی ماکسیما

سازه های ماکسیما همانطور که از نام آن ها پیداست، برای ساخت غرفه در نمایشگاه ها قابل استفاده هستند. البته کاربرد آن ها تنها در نمایشگاه ها ختم نمی شود. می توانید از غرفه سازی ماکسیما برای ساخت انواع پاویون، غرفه های گروهی، ساخت غرفه در پارک، ساخت پارتیشن، گالری ها و… هم استفاده کرد.

این غرفه ها انواع گوناگونی دارند که علاوه بر ابعاد و شکل از نظر جنس هم باهم فرق می کنند. برخی از جنس الومینیوم هستند و برخی دیگر از جنس پلاستیک، شیشه، تایل های رنگی ام دی اف و… می باشند. با توجه به نیاز خودتان می توانید هر یک از آن ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.

مزیت‌های غرفه سازی ماکسیما

مزیت های غرفه سازی ماکسیما بسیار زیاد است و همین امر هم باعث شده تا به یکی از محبوب ترین انتخاب ها تبدیل شود. از سری مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نگهداری آسان
  • ایمنی بالا
  • تنوع زیاد
  • قابل استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده
  • قیمت پایین
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • قابلیت تعمیر و ترمیم
  • سازگار با محیط زیست
  • قابل استفاده برای دفعات مختلف
  • قابلیت طراحی و تغییر مدل

علاوه بر این نصب و اجرای آن هم کار ساده ای است. اما برای انکه مشکلی در زمان برگزاری نمایشگاه ایجاد نشود توصیه می کنیم نصب و اجرا آن را به تیم متخصص و حرفه ای بسپارید.

مراحل غرفه سازی ماکسیما
نمونه کار طراحی غرفه گل گندم

مراحل غرفه سازی ماکسیما

ساخت و تولید غرفه ماکسیما به صورت مرحله ای انجام می شود که عبارتند از:

  • طراحی بخش های غرفه

طراحی هر سازهای اولین اقدام برای ساخت آن است. در این مرحله بخش های داخلی برای کارامدی بهتر مساحت غرفه طراحی می شوند. طراحان به دنبال ایده ای بسته با کم ترین متریال و بیشترین کارایی هستند.

  • بخش کف غرفه

بعد از طراحی بخش های مختلف، نوبت به کف می رسد که معمولا از جنس موکت هستند. البته در برخی مواقع می توان از پارکت یا دیگر کفپوش ها برای کف غرفه استفاده کرد.

  • مونتاژ

در این مرحله تست قطعات ساخته شده انجام می شود تا از استحکام سازه اطمینان حاصل شود. بخش های مختلف سازه با استفاده از بست، پیچ و… بهم متصل می شوند. این اقلام جزو لوازم جانبی سازه های ماکسیم می باشد.

  • تنظیمات اتصالات الکتریکی

اینکه در کدام بخش از آن سیستم برق رسانی تعبیه شود از دیگر بخش های طراحی و تولید غرفه سازی است. این سیستم برقی برای نورپردازی و دیگر موارد به کار می رود و نیاز به یک زیر ساخت قوی دارد.

  • مرحله آخر دیزاین

دکوراسیون غرفه تا حد زیادی بستگی به نظر مصرف کنندگان دارد. اما طراحان نیز یک سری ایده ها را در سبک های مختلف اجرایی می کنند تا از کیفیت و کاربری آسان محصول خود مطمئن شوند.

نمونه طراحی غرفه سازی ماکسیما
نمونه کار طراحی غرفه هلدینگ توکا فولاد

نمونه طراحی غرفه سازی ماکسیما

بررسی نمونه طراحی غرفه سازی ماکسیما باعث می شود تا در تصمیم گیری خود برای خرید این محصول مصمم تر شوید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. البته باید با بررسی بودجه خود و آگاهی از تعرفه طراحی غرفه نمایشگاهی تصمیم نهایی خود را بگیرید.

تنوع این محصول بسیار زیاد است و بررسی نمونه های مختلف باعث می شود تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. علاوه بر آن می توانید برای اجرا و چیدمان آن هم ایده بگیرید. در ادامه می توانید نمونه غرفه سازی ماکسیما اجرا شده توسط تیم ارسطو دیزاین را ببینید و مورد بررسی قرار دهید.

جمع بندی

تهیه چک لیست شرکت در نمایشگاه های خارجی کار دشواری است اما با داشتن سازه های از پیش اماده شده همچون غرفه سازی ماکسیما دیگر دغدغه ای نخواهید داشت و می توانید غرفه های جذاب و متفاوتی در نمایشگاه های گوناگون داشته باشید.

این غرفه ها در شکل های مختلفی اجرا می شوند و قیمت مناسبی هم دارند. تنوع آن ها هم زیاد است و بسیار مقاوم هستند. با خرید این غرفه ها می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. این فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید و ثبت سفارش از ارسطو دیزاین اقدام کنید.

5/5 - (15 امتیاز)