نمونه کار غرفه سازی نمایشگاهی شرکت برنا باتری در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403

غرفه سازی شرکت برنا باتری(گلوبال) در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

کارفرما:شرکت برنا باتری (گلوبال)

نمایشگاه: قطعات خودرو تهران

سال ساخت: 1403

نوع فعالیت: تولید انواع باتری های خودرویی و ...

شرکت گلوبال که میزبان بازدیدکنندگان بود از زیر مجموعه های شرکت برنا باتری از برترین تولید کنندگان باتری های خودرویی در کشو راست.

رسانه ارسطو – غرفه نمایشگاهی شرکت برنا باتری در نمایشگاه قطعات خودرو تهران توسط شرکت غرفه سازی بین المللی ارسطو دیزاین طراحی و ساخته شد. این غرفه با مساحتی بالغ بر 170 متر مربع در 2 طبقه در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران در کنار 2 غرفه دیگر ارسطو دیزاین( سپاهان باتری و کیان باتری) ساخته شد. شرکت گلوبال که میزبان بازدیدکنندگان بود از زیر مجموعه های شرکت برنا باتری از برترین تولید کنندگان باتری های خودرویی در کشو راست.

درباره برنا باتری

شرکت تولیدی برنا باتری در سال 1369 با توجه به کمبود شدید باتری خودرو در کشور و در شرایطی که تنها یک تولید‌کننده باتری خودروی دولتی در کشور وجود داشت تاسیس و از سال 1373 به بهره‌برداری رسید.

به دنبال استقبال چشمگیر مصرف‌کنندگان از کیفیت محصولات تولیدی برنا باتری و همزمان با افزایش تقاضای باتری در کشور، این شرکت به طور مستمر اقدامات و تمهیدات لازم را در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات و تنوع محصولات خود به‌عمل آورده و به منظور کامل شدن زنجیره تولیدات اعم از پوسته باتری، صفحات سربی و…، چندین واحد تولیدی جدید به واحدهای قبلی افزود و در حال حاضر مجموعه کارخانجات برنا باتری به یک مجتمع عظیم صنعتی و ارزشمند انواع باتری خودرو در کشور تبدیل گردیده که علاوه بر اشتغال حدود 600 نفر نیروی کار به طور مستقیم، شرایط اشتغال غیرمستقیم بیش از 10.000 نفر نیرو که در زنجیره تأمین این مجتمع قرار دارند را فراهم آورده است.

بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، برخورداری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات تولید باتری مطابق با تکنولوژی روز دنیا و نیز تعهد و پای‌بندی مدیران و پرسنل این مجتمع بر اصول بهبود مستمر کیفیت و جلب رضایت مشتریان، باعث گردیده که همواره صنایع خودروسازی کشور، شرکت برنا باتری را به عنوان یکی از منابع اصلی تأمین باتری خود انتخاب نمایند.

افتتاح دفاتر فروش و خدمات پس از فروش در اقصی نقاط ایران و ارائه خدمات متناسب با نیازها و درخواست‌های مشتریان، موجب گردیده بتوانیم رضایت مصرف‌کنندگان نهایی خود را جلب نمائیم که بازخوردهای مشتریان محترم، مبین این ادعاست.

شرکت تولیدی برنا باتری ضمن مشارکت در تدوین استاندارد ملی باتری استارتر، اولین واحد دریافت‌کننده گواهینامه استاندارد ملی ایران در زمینه باتری خودرو در کشور می‌باشد.

این شـرکت در امر اسـتقرار سـیسـتم‌های مدیـریت تـضمیـن کیـفیـت پیـشتـاز بوده و دریـافت گواهیـنامه‌های ISO9001:2015 از شرکت IMQ ایتالیا و نیز دریافت گواهینامه‌های متعدد ملی و بین‌المللی در خصوص کیفیت محصولات تولیدی، مبین پویایی سازمان و بهره‌گیری از ابزارهای نوین سیستم مدیریت کیفیت در سطح مجموعه کارخانجات برنا باتری می‌باشد و همچنان این حرکت رو به جلو با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر در سطح مدیران و پرسنل این شرکت ادامه دارد.

پروژه های غرفه سازی ارسطو دیزاین در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403:

غرفه شرکت سینا فن خودرو در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403 – غرفه سازی ارسطو دیزاین (arastoodesign.com)

غرفه شرکت آرمان الکتریک ارگ در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403 – غرفه سازی ارسطو دیزاین (arastoodesign.com)

غرفه شرکت آیسین ژاپن در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403 – غرفه سازی ارسطو دیزاین (arastoodesign.com)

غرفه نمایشگاهی شرکت برنا باتری در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403 – غرفه سازی ارسطو دیزاین (arastoodesign.com)

پروژه غرفه سازی سپاهان باتری در نمایشگاه قطعات خودرو تهران 1403 – غرفه سازی ارسطو دیزاین (arastoodesign.com)

تلفن تماس شرکت: 37416-021

بخش نمایشگاه ها و رویداد های داخلی: ۰۹۱۲۰۹۳۲۴۴۵

تلفن بخش بین الملل: ۰۹۱۲۰۸۳۶۴۰۶

تلفن دفتر امارات:  ۰۰۹۷۱۵۰۷۱۲۳۰۴۸

ایمیل : arastoo.graphic@yahoo.com

آدرس دفتر ایران : تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، مجتمع گلشن طبقه ۴ واحد ۴۰۹

آدرس دفتر امارات متحده عربی : Sharjeh aljadeh the riff 2 by arada number 521

گالری پروژه