الکامپ 27 برگزار می شود

نمایشگاه الکامپ 1403 - ارسطو دیزاین

غرفه سازی ارسطو – بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی (الکامپ) الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به همت شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا با حظور۴۴۲ شرکت  داخلی و خارجی  آماده بازدید مشتاقان خواهد بود. ساعت بازدید از این نمایشگاه از 8 صبح تا 15 برنامه ریزی شده است.

نمایشگاه الکامپ که به طور رسمی قرار بود از روز جمعه آغاز بکار کند به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران در روز جمعه با یک روز تاخیر از روز شنبه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
این نمایشگاه به مساحت ۴۷۰۰۰ متر مربع از یازده کشور اتریش، اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه و هند در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچنین ارسطو دیزاین به عنوان سازنده غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ شما را به بازدید از این غرفه در سالن 35 دعوت می نماید.

بخوانید:

همه چیز درباره الکامپ 1403 – ارسطو دیزاین (arastoodesign.com)

اولین حضور شاتل موبایل در الکامپ

شاتل‌ موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش‌بنیان تلفن همراه کشور در حالی در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

راهکار APN-VPN برای ارتباط با ثبات درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، ارائه سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها، آی پی استاتیک روی سیم‌کارت برای داشتن شناسه منحصر به فرد، معتبر و دائمی در اینترنت و همچنین فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‏کارت از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل است که صاحبان کسب و کار می‌توانند در این نمایشگاه با آن آشنا شوند.

Rate this post