پروژه غرفه سازی “بازرگانی رنگین کمان” در نمایشگاه میدکس 1402

پروژه غرفه سازی بازرگانی رنگین کمان در نمایشگاه میدکس 1402

کارفرما:بازرگانی رنگین کمان

نمایشگاه: میدکس

سال ساخت: 1402

نوع فعالیت: تولید انواع پارکت لمینت

رسانه ارسطو – شرکت بازرگانی رنگین کمان با استفاده از تجربیات غرفه سازی ارسطو دیزاین در نمایشگاه میدکس 1402 شرکت کرد. ارسطو دیزاین همچنین مسئولیت طراحی و ساخت غرفه های دیگری مثل شیک فرم و کاسپید را نیز در این نمایشگاه به عهده داشت. لازم به ذکر است همزمان با این نمایشگاه ، همایش ملی صنعت فولاد ایران نیز در برج میلاد تهران برگذار شد. غرفه شرکت رنگین کمان با مساحتی در حدود 120 متر مربع در سالن 44a ساخته شد.

معرفی شرکت: 

شرکت بازرگانی رنگین کمان پس از سالها تحقیق و بررسی توسط تیم های مجرب و با سابقه در صنعت دکوراسیون داخلی، شروع به فعالیت خود از سال ۱۳۸۶  نمود و هم اکنون در سایه الطاف پروردگار  دارای  بیش از 500 نماینده و عاملیت فروش فعال در سراسر کشور می باشد. مفتخریم که از ابتدای مسیر هدف شرکت ، استفاده از باکیفیت ترین متریال ، در تولید محصولاتی اعم از پارکت ، مبلمان و مهمتر از همه و شوق و باور در خدمتگذاری به هم نوعانی است که همراهی و حسن توجه آنان از هر عنوان و مقام و مرتبه ای برای رنگین کمان ارزشمندتر و ستودنی تر است.
شرکت بازرگانی رنگین کمان ، پارکت لمینت رینبو  ( Commercial , Complex , Woodoo ) را با استفاده از به روزترین متریال وارداتی و رعایت اصول استاندارد در تولید با ارائه گارانتی 15 ساله ارائه می دهد.

گالری پروژه