رسانه ارسطو – این مرکز در سال 2007 با هدف تبدیل وان ترکیه به شهر نمایشگاه ها و کنگره ها تأسیس شد. سازمان نمایشگاه آژانس آسیا که با برگزاری نمایشگاه های بین المللی به رشد اقتصاد کشور و منطقه کمک می کند، یک شرکت سازماندهی منصفانه است که به سرعت در حال پیشرفت به سمت برند شدن در نمایشگاه های جهانی است.

آژانس نمایشگاه آسیا با گرد هم آوردن نمایندگان بخش محلی و ملی در وان در هر فصل از سال با سازمان های مرتبط با ترکیب ظرفیت های منطقه به ویژه گردشگری، اقتصاد شهر را احیا می کنند. آژانس نمایشگاه آسیا با سازماندهی تبلیغات وان و ترکیه در سکوهای بین المللی با نمایشگاه های خود کمک شایانی به زیرساخت برند شهر می کند.

سازمان نمایشگاه آسیا با گردآوری برندهای دانش بنیان شهر با ساختار جدید و قوی‌تر، بر فعالیت‌های تبلیغاتی خارج از کشور تمرکز کرده است که همکاری‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد. در محدوده مطالعاتی، با حمایت وزارت بازرگانی به ویژه ایران، عراق، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان با همکاری آژانس توسعه آناتولی شرقی (DAKA)، آژانس آسیایی سازمان نمایشگاه و با همکاری آژانس های خارج از کشور. ، هیئت ها و بازدیدکنندگان حرفه ای به نمایشگاه آورده می شوند.