شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

آخرین اخبار نمایشگاهی

بیستمین نمایشگاه صنایع ساختمانی قطر (Project Qatar) 2024

نمایشگاه ساختمانی دوحه قطر

رسانه ارسطو – بیستمین نمایشگاه صنایع ساختمانی قطر (Project Qatar) بزرگترین نمایشگاه تجاری قطر و یکی از برجسته ترین نمایشگاه های ساخت و ساز و مصالح ساختمانی در منطقه خلیج فارس است. طی دو دهه گذشته، Project Qatar خود را به عنوان پلتفرمی برای شرکت‌های بین‌المللی و محلی تثبیت کرده است تا آخرین محصولات، فناوری‌ها و خدمات خود را به مخاطبان مختلفی از متخصصان صنعت، سرمایه‌گذاران و تصمیم‌گیرندگان به نمایش بگذارند.

جهت رزرو غرفه و شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی هم اکنون با واحد بین الملل ارسطو دیزاین تماس بگیرید: ۰۹۱۲۰۸۳۶۴۰۶

پروژه قطر از زمان آغاز به کار خود در سال 2004، نقشی حیاتی در تقویت مشارکت های تجاری و تسهیل اشتراک دانش در میان کارشناسان صنعت ایفا کرده است. این رویداد به طور مداوم طیف گسترده ای از غرفه داران را از بخش های مختلف از جمله مصالح ساختمانی، تجهیزات ساخت و ساز، خدمات MEP و طراحی معماری جذب کرده است. همچنین به عنوان بستری برای نهادهای دولتی برای نمایش طرح‌ها و ابتکارات توسعه زیرساخت‌های خود عمل کرده است و فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا از آخرین روندها، مقررات و سیاست‌های صنعت مطلع شوند.

پروژه قطر در مرکز نمایشگاه و همایش دوحه (DECC) برگزار خواهد شد که یک مکان مدرن واقع در قلب پایتخت قطر است.

محل برگزاری 47700 متر مربع شامل پنج سالن بدون ستون به مساحت 30000 متر مربع است و شامل سرسرای اصلی، اغذیه فروشی‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، اتاق‌های نماز، منطقه بارگیری و یک پارکینگ است که می‌تواند 2800 وسیله نقلیه را در خود جای دهد.

DECC واقع در منطقه تجاری دوحه، منطقه خلیج غربی، به راحتی از چندین مسیر قابل دسترسی است، دارای مترو در محل است و فرودگاه بین المللی حمد (HIA) 15 دقیقه با شما فاصله دارد. این محل توسط 20 هتل در فاصله چند قدمی و سایر جاذبه های اصلی احاطه شده است.

برای اطلاعات بیشتر به www.decc.qa مراجعه کنید

Rate this post