همایش نهضت تامین مالی شهر

به همت ارسطو دیزاین و شهرداری تهران

اهداف همایش

 
1- آشنایی کامل مدیران و کارشناسان حـــوزه های مالی و اقتصاد شهرداری ها با قوانین و مقررات و روندهای اجرایی بازار سرمایه
 
2- آموزش روال ، مقدمات ، مقــــررات و قوانین سازمان بورس ، نهادهای مالی و شرکت های تامین سرمایه توسط اساتید مجرب سازمان بورس در پنل های آموزشی
 
3- امضا تفاهم نامه مجمع کلانشهرها ، سازمان بورس و بانک شهر به منظور راه اندازی و پشتیبانی واحد تخصصی امور شهرداری ها در بورس جهت تسهیل در صدور مجوزها
 
4- تشکیل سـه ضلعـی های سرمایه گذاری (شهرداری ها کلانشهرها، بانک شهر نهادهای مالی ثالث به عنوان رکن تامین سرمایه ) در پروژه های مدیریت شهری

5- شروع روند آموزش شــش ماهه مدیران و کارشناسان حوزه مالی شهرداری ها
 
مجمع شهرداران کلانشهرها با هدف پایش پتانسیل‌های بازار سرمایه و ایده‌های نوآورانه و همچنین توسعه بازار زنجیره تامین و تامین مالی آنها با رویکرد همگرائی فی‌مابین صنعت شهری و دانش مالی ، با کمک بانک شهر و انجمن مالی ایران تصمیم به برگزاری آوردگاه  « نهضت تامین مالی شهر و نمایشگاه » در آذر ماه سال 1402 گرفت .
یکی از اهداف مهم این رویداد، برقراری ارتباط بین بخش‌های مختلف فعال شهرداری‌ها به منظور هم‌افزائی توسعه‌دهندگان ، سرویس‌دهندگان و تامین‌کنندگان زیست بوم شهری است. قطعاً با نزدیک شدن حلقه‌های این زنجیره و ایجاد تعاملات سازنده ، شاهد پایداری در تامین و توزیع ، شناخت نیازها ، تقویت بخش تولید و نهایتاً ایجاد تعادل و شکوفائی اقتصاد شهری خواهیم بود که این مهم را می‌توان یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای این کنگره دانست .
همچنین نمایش دستاوردهای فعالان بازارهای سرمایه و پولی و بانکی در صنعت شهری و ایجاد ارتباط این بازارها با نیازهای شهرداری‌ها از دیگر اهداف این همایش و نماشگاه خواهد بود .
گفتنی است که « همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر » به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم شهری در چندین بخش برنامه‌ریزی شده است که شامل پنل‌های تخصصی کارشناسان و صاحب‌نظران ، پایش و گزینش استارتاپ‌های برتر و قابل توسعه ، همایش‌هائی با هدف معرفی نیازهای شهرداری‌ها ، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌های فعالان بازار سرمایه می‌شود .
علاقمندان برای حضور در اولین دوره این رویداد با گزینش نقش خود در یکی از بخش‌های نمایشگاه ، ستاره‌ها و زیست بوم ، ثبت نام و برای خود فرصت نمایش توانمندی‌ها و ارزش‌آفرینی را در صنعت شهری فراهم می‌سازند .  

لطفا جهت اطلاعات بیشتر در زمینه شرکت در نمایشگاه و طراحی غرفه های نمایشگاهی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

Countdown Expired!
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر
نهضت تامین مالی شهر