چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، ساختمان و ماشین آلات عراق - ERBIL BUILD EXPO 2024

تاریخ برگزاری

1 خرداد 1403 - 4 خرداد 1403    
9:00 ق.ظ - 10:00 ب.ظ

محل برگزاری نمایشگاه

مرکز نمایشگاه های بین المللی اربیل عراق
Sami Abdul-Rahman Park, Mosul Road, Erbil, Iraq, 44001, International

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، ساختمان و ماشین آلات عراق – ERBIL BUILD EXPO

ما مسروریم که چهاردهمین دوره نمایشگاه ERBIL BUILD EXPO – نمایشگاه بین المللی ساختمان، ساخت و ساز، برق و تجهیزات شهرداری را اعلام کنیم. این نمایشگاه معتبر که از 21 تا 24 می 2024 در محل نمایشگاه اربیل در عراق برگزار می شود، به عنوان دروازه ورود به بازار خاورمیانه و کشورهای حوزه خلیج فارس عمل می کند.

ERBIL BUILD EXPO خود را به عنوان بزرگترین و بزرگترین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز عراق تثبیت کرده است که آخرین نوآوری ها و روندهای صنعت را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه ساختمانی تأثیرگذار، فراتر از شهرت خود در قلمرو، خریدارانی را از عراق و کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عربستان سعودی، کویت، اردن، لبنان، امارات، قطر، بحرین و ایران جذب می‌کند.

این نمایندگی گسترده منطقه‌ای، بستری بی‌نظیر برای شبکه‌سازی و فرصت‌های تجاری را تضمین می‌کند، زیرا شرکت‌های خصوصی، خریداران سطح بالا، و نهادهای دولتی-ایالتی در نمایشگاه گرد هم می‌آیند.

جهت رزرو غرفه و شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی هم اکنون با واحد بین الملل ارسطو دیزاین تماس بگیرید: ۰۹۱۲۰۸۳۶۴۰۶

نکات مهم نمایشگاه ERBIL BUILD EXPO:

*موفقیت نسخه قبلی: سیزدهمین دوره نمایشگاه ERBIL BUILD EXPO شاهد شرکت 408 غرفه‌دار از 13 کشور در سراسر جهان بود و از حضور چشمگیر 20000 بازدیدکننده حرفه‌ای استقبال کرد. موفقیت چشمگیر نسخه قبلی گواهی بر اهمیت و تأثیر این رویداد است.

**حضور منطقه ای: ERBIL BUILD EXPO فراتر از مرزهای ملی است تا خاورمیانه و کشورهای خلیج فارس را در بر بگیرد، همکاری ها را تقویت کرده و پتانسیل جمعی صنعت ساخت و ساز منطقه را به نمایش می گذارد.

***جلسات B2B موفق: ERBIL BUILD EXPO یک پلت فرم استثنایی برای جلسات B2B پربار فراهم می کند. با تسهیل ارتباطات بین غرفه داران و خریداران، راه را برای همکاری های سازنده و رشد کسب و کار هموار می کنیم.

در چهاردهمین دوره نمایشگاه ERBIL BUILD EXPO به ما بپیوندید تا به تعیین معیارهای جدید در صنعت ساخت و ساز ادامه دهیم.

بخشی از این رویداد خارق العاده باشید که رهبران صنعت، رویاپردازان و سهامداران کلیدی را متحد می کند و آینده ساخت و ساز و مهندسی را شکل می دهد.

ERBIL BUILD EXPO 2024 – اوج برتری ساخت و ساز.