شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

پروژه غرفه های ایران خودرو دیزل در نمایشگاه لجستیک تهران 1402

طراحی غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه لجستیک مصلی

کارفرما:ایران خودرو دیزل

نمایشگاه: حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

سال ساخت: 1402

نوع فعالیت: تولید کننده خودروهای سنگین

رسانه ارسطو – پروژه طراحی و اجرای 2 غرفه داخل سالن و فضای باز شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های مصلی تهران از دوشنبه 27 آذر ماه 1402 لغایت چهارشنبه 29 آذرماه برگزار شد.

این دو غرفه با متراژ 500 متر مربعی در 2 بخش داخل سالن و فضای باز به اجرا در آمد. در این غرفه ها محصولات جدیدی از این شرکت نیز برای اولین بار برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل معرفی شد

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.

ون وانا ایران خودرو دیزل، عنوان پرفروش‌ترین ون بازار ایران را یدک می‌کشد و حالا در نسخه جدید خود شاهد تغییرات ظاهری و برخی تغییرات استانداردی و اضافه شدن امکانات و تجهیزات به‌ویژه در بخش ایمنی است.

%غرفه سازی%

مهم‌ترین تغییر ظاهری ون وانا پلاس در مقایسه با ون وانا را می‌توان در جلو پنجره و سپر جلویی این محصول مشاهده کرد که حالا شاهد جلوپنجره‌ای بزرگ و کاملا یک‌پارچه در نمای جلویی خودرو هستیم و طراحی قاب چراغ‌های مه‌شکن جلو نیز هماهنگ با جلو پنجره دست‌خوش تغییر شده و طراحی عمودی به خود گرفته است.

ون وانا پلاس با توجه به الزامات استانداردی به سیستم ترمز اضطراری هوشمند پیش‌گیری برخورد از جلو (AEBS)، سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS و قابلیت روشن شدن خودکار چراغ‌های جلو (اتولایت) مجهز شده است.
ایرانخودرو دیزل همچنین یک اتوبوس بین شهری جدید را نیز در این نمایشگاه رونمایی کرد.

گالری پروژه