شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

غرفه شرکت اورین الکتریک در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

اروین نمایشگاه صنعت تهران - ارسطو دیزاین

کارفرما:اورین الکتریک

نمایشگاه: مایشگاه بین المللی صنعت تهران

سال ساخت: 1402

نوع فعالیت: تولید انواع دستگاه جوش

رسانه ارسطو – شرکت ارسطو دیزاین وظیفه طراحی و اجرای پروژه غرفه شرکت اورین الکتریک    در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران را به عهده داشت.

معرفی شرکت

شرکت تولیدی  اورین الکتریک در آبان سال ۱۳۷۰ مطابق با سال ۱۹۹۱ میلادی با هدف تولید دستگاه جوشکاری CO2 تاسیس گردید و با استارتی خوب و هدف دار ، شروع به رشد سریع در بازار مصرف ، خصوصا تولید کنندگان خودرو و قطعات نمود بطوریکه هم اکنون اکثریت تولید کنندگان خودرو در ایران از ظرفیت ها و ماشین الات تولیدی اورین الکتریک بهره می برند ، متعاقبا با توسعه شرکت اورین الکتریک ، و  ایجاد واحد تحقیق و توسعه ، سبد تولیدات اورین الکتریک افرایش یافته و در زمینه تولید انواع دستگاه هاى جوشکاری و انواع دستگاه های جوشکاری قوسی در فرآیندهاى  مختلف اعم از  جوشکارى قوسی الکترودى SMAW شامل انواع رکتی فایر های جوشکاری الکترودی ترانسی و اینورتری INVERTER ؛ دستگاه جوشکارى  نیمه اتوماتیک GMAW معروف به دستگاه های جوشکاری CO2 شامل مدل های ترانسی و اینورتری INVERTER و میگ مگ MIG MAG ترانسی و اینورتری ؛ دستگاه های جوشکارى GTAW معروف به دستگاه های آرگون و جوشکاری تیگ ترانسی و اینورتری INVERTER  ؛ دستگاه جوشکاری زیرپودرى SAW معروف به دستگاه جوشکاری زیر پودری و همچنین دستگاه برشکارى پلاسما PAC معروف به برش پلاسما ترانسی و اینورتری و دستگاه های نقطه جوش مقاومتی مدل آویز بوده است . همچنین اورین الکتریک ، تامین تجهیزات صنایع جوش و برش و لوازمات یدکى کارخانجات در خصوص تامین قطعات یدکی دستگاه های جوشکاری را ، عهده دار است . تولیدات این شرکت با بهره برداری و مطالعه دستگاه های جوش CARL CLOOS آلمان , و ESAB , سوئد و MUREX انگلیس ، تولید و عرضه گردیده است .
قطعات یدکی جوشکاری و تورچ های میگ مگ‌ این شرکت از اتوگن AUTOGEN آلمان , چبورا ایتالیا CEBORA ، ‌نیمه هادی های سمیکرون SEMIKRON و اسکومز , و سایر شرکت های ارو پایی و چینی معتبر تهیه میگردد . شرکت های تامین کننده TECNA ایتالیا ، CEA ایتالیا SELCO ایتالیا ، SELCO و ایتالفیل ITALFIL ایتالیا , و ده ها شرکت دیگر با مجموعه اورین الکتریک همکاری دارند .

این شرکت همچنین در زمینه تامین و قبول سفارش انواع سنسور SENSOR و دتکتور های DETECTORS صنایع نفت و گاز شروع به فعالیت نموده است و با مارک های هانیول HONYWELL و کراکون CROWCON و CALGAS کل گس , سنسورهای سیتی سل CITYCELL همکاری داشته و قادر به تامین اقلام پروژهای نفت وگاز و پتروشیمی میباشد .

گالری پروژه