شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

پروژه طراحی غرفه بانک ملت در نمایشگاه فاینکس 1402

غرفه سازی - پروژه طراحی غرفه بانک ملت در نمایشگاه فاینکس ۱۴۰۲

کارفرما: بانک ملت

نمایشگاه: نمایشگاه فاینکس

سال ساخت: 1402

نوع فعالیت: مالی و بانکی

نمونه کار غرفه بانک ملت، طراحی و ساخته توسط طراحان سازه ارسطو در نمایشگاه فاینکس

رسانه ارسطو – طراح سازه ارسطو یکی از بهترین شرکت های غرفه سازی در ایران است که خدمات طراحی غرفه گرید A  را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از بهترین نمونه کارها، طراحی غرفه بانک ملت است. تیم کارشناسان غرفه ای را طراحی کرده اند که از بقیه متمایز است و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

نمونه کار طراحی غرفه بانک ملت توسط طراحان سازه ارسطو در نمایشگاه فاینکس

طراحی غرفه برای بانک ملت نمونه کاملی از این است که چگونه می توانیم یک غرفه نمایشگاهی چشمگیر ایجاد کنیم که نیازهای مشتریانمان را برآورده کند.

ما درک می کنیم که غرفه نمایشگاهی یک ابزار بازاریابی ضروری است که می تواند به کسب و کارها کمک کند محصولات و خدمات خود را به مشتریان به نمایش بگذارند. بنابراین، ما از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کنیم تا نیازهای آنها را درک کنیم و غرفه ای طراحی کنیم که تصویر برند آنها را منعکس کند.

غرفه بانک ملت دارای طراحی مدرن و شیک است که مطابق با استانداردهای غرفه سازی طراحی و به اجرا درآمده است. این غرفه کاملاً می تواند مطابق با نیازهای خاص مشتری طراحی شود.

در طراح سازه ارسطو به دنبال ارائه خدمات غرفه سازی نمایشگاهی با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه هستیم. هر کسب و کاری بودجه ای مشخص برای طراحی در نظر می گیرد و در چارچوب آن بودجه بهترین نتایج ممکن را ارائه می‌دهیم. تیم کارشناسان ما سال ها تجربه در این صنعت دارند و می توانند به شما در ایجاد غرفه ای متمایز از رقبا کمک کنند.

 

گالری پروژه