شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

غرفه شاخص امیدان تجارت در نمایشگاه ایران بیوتی 1403

غرفه شاخص امیدان تجارت در نمایشگاه ایران بیوتی 1403

کارفرما:شرکت امیدان تجارت اروند

نمایشگاه: ایران بیوتی

سال ساخت: 1403

نوع فعالیت: تولید و واردات عطر های درجه یک

رسانه ارسطو –  غرفه شاخص امیدان تجارت در نمایشگاه ایران بیوتی 1403 با متراژ 100 متر 2 وجهی توسط ارسطو دیزاین طراحی و اجرا شد.

درباره غرفه شرکت امیدان تجارت اروند

ما یک شرکت عطر و ادکلن ایرانی هستیم که فعالیت خود را در این زمینه از سال 2007 آغاز کرده‌ایم. امیدان تجارت اروند (OTA) چشم‌انداز زیبایی را با بازگشت به اصالت و خاص بودن متصور است که بر فرهنگ ایرانی و آریایی تاکید بسزایی دارد.

OTA پیشگام نوآوری و تازگی در حیطه عطر است و به مشتریان خود کمک می کند تا همواره خاص بودن را تجربه کنند.

OTA به آنها این امکان را می‌د‌هد که محدودیت‌های مرزی را کنار گذارند. ما با تلفیق سنت و مدرنیته با الهام از افسانه های شرقی و اعتبارگرفتن از فرهنگ و تاریخ غنی ایران باستان  عطرهای خود را در یک بستر منسجم جهانی ارائه می دهیم.

ما به عنوان OTA می‌خواهیم عطرهایی با ماندگاری بی‌انتها  و خاطره‌ای به بلندای فرهنگ تاریخی خود ارائه دهیم. برای  OTA، هر محصول سفری پر از هیجان، چالش و جسارت است.

در پشت هر ساخته OTA رازهای بسیاری از تعهد به کمال، توجه به جزئیات و عشق به زیبایی نهفته است. OTA برندی است که ارزش‌های اصلی آن از لحاظ تاریخی بر آرمان گرایی،  جذابیت، خاص بودن، و خلاقیت استثنایی استوار است که سنت و مدرنیته و اعتبار را درهم ادغام می‌‌کند.

شرکت امیدان تجارت اروند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عطر ایرانی در کشور است. این شرکت با تولید بیش از ۴۰ رفرنس عطر ایرانی در 5 برند سهم بزرگی از این محصول را در بازار داخلی به خود تخصیص داده است. محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفیت عطر، شیشه و بسته‌بندی در بالاترین سطح کیفیت می‌باشند.

گالری پروژه