شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

غرفه شرکت آیریا برنا در نمایشگاه ایران بیوتی 1403

غرفه شرکت آیریا برنا در نمایشگاه ایران بیوتی

کارفرما:آیریا برنا

نمایشگاه: ایران بیوتی

سال ساخت: 1403

نوع فعالیت: تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده

رسانه ارسطو –  غرفه شرکت آیریا برنا در نمایشگاه ایران بیوتی، اولین نمایشگاه سال 1403 توسط ارسطو دیزاین طراحی و اجرا شد. متراژ این غرفه تک وجهی حدودا 60 متر مربع و در سال 35 نمایشگاه بین المللی تهران قرار داشت.

معرفی شرکت آیریابرنا

بیش از دو دهه است که آیریابرنا به پشتوانه تجربیات گسترده موسسین و مدیران خود و با تمرکز بر فعالیت های تخصصی در زمینه مواد و تجهیزات استریل کننده، ضدعفونی کننده و پاک کننده به منظور پوشش نیازهای روز افزون مراکز پزشکی سراسر کشور در زمینه کنترل عفونت، رسالت خود را ادا می کند.

“در آیریابرنا رضایت مشتری یک اصل است“

مسئولیت ما بر اساس درک نیاز ها و توقعات مشتریان تعریف شده است. لذا همواره بر آن هستیم تا با بکار گیری علم و آگاهی همکاران علمی خود در ارائه بهتر خدمات و پشتیبانی به مشتریان کوشا باشیم. تمامی پرسنل آیریابرنا از درجات بالای تحصیلی و علمی برخوردارند تا با بهره گیری از توان و دانش فنی خود موقعیت با ثبات آیریابرنا را به عنوان یک پیشگام در تولید و عرضه محصولات مورد استفاده در عرصه کنترل عفونت (ضدعفونی کننده های بیمارستانی و عمومی) و نیز محصولات بهداشت فردی و پاک کننده های خانگی  تضمین نمایند.

چشم انداز آیریابرنا

  • کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی در ‌فرایندهای تولید
  • گسترش صادرات و ایجاد بازارهای منطقه‌ای و فرا منطقه ای
  • بکارگیری نخبگان جوان و اشتغال زایی روز افزون
  • سهولت دسترسی به محصولات و کاهش هزینه مصرف کننده نهایی

ماموریت آیریابرنا

ما همواره در تلاشیم از طریق ارایه مجموعه گسترده ای از محصولات با کیفیت توام با آموزش های مرتبط، به نیازهای مصرف کنندگان پاسخ دهیم. متخصصین ما با حساسیت بسیار بالا در انتخاب و تهیه بهترین مواد اولیه و اقلام بسته بندی می کوشند تا محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و در شان جامعه ایرانی تولید کنند

تعهد آیریابرنا

کمک به ایجاد محیطی عاری از عوامل بیماریزا، ارتقای سطح بهداشت فردی و عمومی و نیز مشارکت در تامین سلامت جامعه می باشد. احساس غرور می کنیم از اینکه محصولاتمان منجر به بهبود زندگی شمار قابل توجهی از بیماران می شود. در این راستا حمایت مستمر از سازمانهای امور خیریه در اولویت فعالیت های آیریابرنا قرار دارد

 

گالری پروژه