شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

غرفه گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک (کاسپید) در نمایشگاه میدکس 1402

غرفه کاسپید در نمایشگاه میدکس 1402 - ارسطو دیزاین

کارفرما:گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک (کاسپید)

نمایشگاه: میدکس

سال ساخت: 1402

نوع فعالیت: اکتشاف مواد معدنی فلزی (طلا،نقره،مس و..)

رسانه ارسطو – غرفه شرکت گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک (کاسپید) در نمایشگاه میدکس 1402 به متراژ  130 متر مربع در سالن 10-11 نمایشگاه بین المللی تهران توسط ارسطو دیزاین طراحی و اجرا شد.

معرفی شرکت

گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک در سال ۱۳۷۷ با هدف انجام فعالیت های معدنی با اکتشاف مواد معدنی فلزی (طلا،نقره،مس و..) و غیر فلزی (کائولین، خاک صنعتی، فلدسپار، سیلیس و… ) کار خود را شروع کرد.
در طی این سالها عمده فعالیت های معدنی در کمربنـد زمین شناسی خواف درونه و محدوده ای به وسعت بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر مربع متـمرکز بوده است و با در اختـیار گرفـتن متخصصین و کارشناسان مجرب ، مشاورین زبده داخلی و خارجی و همکاری برخی از شرکت های معدنی خارجی موفق به پیشبرد اهداف معـدنی خود با دریافت تعداد زیادی پروانه اکتـشاف فلـزی و غیر فلزی ، بعـلاوه پروانه بهره برداری کانسنگ طلا ، کائـولین، سیلیس،خاک صنعتی و سنگ های ساختمانی شده.

همچنین طی۷سال به عنوان مکتشف و معدن کار نمونه استان و کشوری انتـخاب گردیده است.

علاوه بر این در قالب طرح های تحقـیقاتی و همـکاری های متقابل با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی (هلند) تعداد ۷ مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا در ارتباط با پــروژهش های معدنی این شرکت تالیف شده است.

آزمایشگاه

آزمایشگاه آکرودیته گروه صنعتی، معدنی زرمهر با به‌ کارگیری تجهیزات پیشرفته روز دنیا مانند:

  • دو دستگاه جذب اتمی ( FASS, GFAAS )
  • ICP-OES
  • Flame photometer
  • Spectrophotometer
  • Colorimeter
  • تجهیزات اندازه‌گیری انواع خواص فیزیکی درصنعت سرامیک و …

و همچـنـین استفاده از دستورالعمل‌های نمونه‌برداری و آماده‌‌سازی استاندارد توانسته است در R&D و امور اکتشاف، استخراج و کنترل کیفی مواد اولیه معدنی برای صنایع سرامیک، کاغذ، رنگ و … نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

معدن

معدن کائولن ،فلدسپار و سیلیس سرسفیدال در سال ۱۳۷۷ توسط تیم مجرب اکتشاف شرکت زرمهر و با همکاری معتبر ترین شرکت های معدنی دنیا از قبیل BHP استرالیا و Rio Tinto انگلستان با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای و پیجویی گسترده اکتشاف گردید.

این معدن که به عنوان یکی از بزرگترین معادن خاورمیانه مطرح می‌باشد در 200 کیلومتری جنوب غرب مشهد و حدفاصل شهرستان‌های تربت حیدریه و کاشمر قرار گرفته که تنوع و کیفیت متمایز کائولن آن از لحاظ سفیدی، آلومینای بالا و ضریب آلفای پایین منحصربفرد بوده و منجر شده کاربرد فراوانی در صنایع کاشی و سرامیک، رنگ، کاغذسازی و … داشته باشد

گالری پروژه