شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

پروژه طراحی و ساخت غرفه شرکت کاسپید در نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی

غرفه کاسپید - نمایشگاه چینی بهداشتی - شهر آفتاب - ارسطو دیزاین

کارفرما:کاسپید (گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک)

نمایشگاه: نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی

سال ساخت: 1402

نوع فعالیت: اکتشاف مواد معدنی فلزی (طلا،نقره،مس و..)

رسانه ارسطو – پروژه طراحی و ساخت غرفه شرکت کاسپید (گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک) در بیست و هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب به همت کارشناسان ارسطو دیزاین انجام شد.

معرفی شرکت

گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک در سال ۱۳۷۷ با هدف انجام فعالیت های معدنی با اکتشاف مواد معدنی فلزی (طلا،نقره،مس و..) و غیر فلزی (کائولین، خاک صنعتی، فلدسپار، سیلیس و… ) کار خود را شروع کرد.
در طی این سالها عمده فعالیت های معدنی در کمربنـد زمین شناسی خواف درونه و محدوده ای به وسعت بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر مربع متـمرکز بوده است و با در اختـیار گرفـتن متخصصین و کارشناسان مجرب ، مشاورین زبده داخلی و خارجی و همکاری برخی از شرکت های معدنی خارجی موفق به پیشبرد اهداف معـدنی خود با دریافت تعداد زیادی پروانه اکتـشاف فلـزی و غیر فلزی ، بعـلاوه پروانه بهره برداری کانسنگ طلا ، کائـولین، سیلیس،خاک صنعتی و سنگ های ساختمانی شده، همچنین طی۷سال به عنوان مکتشف و معدن کار نمونه استان و کشوری انتـخاب گردیده است. علاوه بر این در قالب طرح های تحقـیقاتی و همـکاری های متقابل با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی (هلند) تعداد ۷ مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا در ارتباط با پــروژهش های معدنی این شرکت تالیف شده است.

آزمایشگاه

آزمایشگاه آکرودیته گروه صنعتی، معدنی زرمهر با به‌ کارگیری تجهیزات پیشرفته روز دنیا مانند:

  • دو دستگاه جذب اتمی ( FASS, GFAAS )
  • ICP-OES
  • Flame photometer
  • Spectrophotometer
  • Colorimeter
  • تجهیزات اندازه‌گیری انواع خواص فیزیکی درصنعت سرامیک و …

و همچـنـین استفاده از دستورالعمل‌های نمونه‌برداری و آماده‌‌سازی استاندارد توانسته است در R&D و امور اکتشاف، استخراج و کنترل کیفی مواد اولیه معدنی برای صنایع سرامیک، کاغذ، رنگ و … نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

معدن

معدن کائولن ،فلدسپار و سیلیس سرسفیدال در سال ۱۳۷۷ توسط تیم مجرب اکتشاف شرکت زرمهر و با همکاری معتبر ترین شرکت های معدنی دنیا از قبیل BHP استرالیا و Rio Tinto انگلستان با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای و پیجویی گسترده اکتشاف گردید. این معدن که به عنوان یکی از بزرگترین معادن خاورمیانه مطرح می‌باشد در 200 کیلومتری جنوب غرب مشهد و حدفاصل شهرستان‌های تربت حیدریه و کاشمر قرار گرفته که تنوع و کیفیت متمایز کائولن آن از لحاظ سفیدی، آلومینای بالا و ضریب آلفای پایین منحصربفرد بوده و منجر شده کاربرد فراوانی در صنایع کاشی و سرامیک، رنگ، کاغذسازی و … داشته باشد

گالری پروژه