شرکت غرفه سازی ارسطو دیزاین

09120932445

آخرین اخبار نمایشگاهی

طراحی غرفه در روسیه چه مزایایی دارد؟

نمایشگاه روسیه

به دنبال شریک کاری جدید هستید؟ می خواهید منطقه جغرافیایی مخاطبان هدف خود را گسترش دهید؟ قصد دارید کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ در یک کلام اگر می خواهید برند خود را به جهانیان معرفی کنید نباید فرصت شرکت در نمایشگاه های بین المللی و خارجی مثل طراحی غرفه در روسیه را از دست بدهید.

یکی از بهترین کشورهایی که سالانه چندین نمایشگاه بین المللی در آن برگزار می شود، روسیه است. شما با غرفه سازی در روسیه و شرکت در نمایشگاه ها آن می توانید به راحتی به هدف خود دست یابید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

شرکت در نمایشگاه های روسیه

نباید فرصت شرکت در نمایشگاه های روسیه را از دست بدهید. طراحی غرفه در روسیه در واقع می تواند فرصت های بسیار ارزشمندی را برای شرکت ها، کسب و کارها و صنایع مختلف فراهم کنند. از سری دلایلی که نباید طراحی غرفه نمایشگاه در روسیه و شرکت در آن را از دست داد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بازار بزرگ: روسیه یک بازار بزرگ است و پتانسیل زیاد در حوزه های مختلف دارد. شرکت در نمایشگاه های بین المللی روسیه به شما اجازه می دهد تا با مشتریان جدید در این بازار آشنا شوید و روابط تجاری جدید را برقرار کنید.
  2. فروش و صادرات: طراحی غرفه در روسیه به شما اجازه می دهد تا محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان هدف فروخته و صادر کنید. حتی می توانید قراردادهای بزرگ را در نمایشگاه ببندید.
  3. تبلیغات و بازار پژوهی: نمایشگاه های بین المللی روسیه فرصت مناسبی است تا به علاقمندان، خبرگان صنعت، رقبای تجاری و سایر عاملان بازار، برند خود را معرفی کنید. با غرفه سازی در روسیه به راحتی با یک تیر دو نشان خواهید زد و ضمن تبلیغات می توانید از دیگر مزیت های آن بهره مند شوید.
  4. شبکه سازی: روابط خود را گسترش دهید و افراد زیادی را برای خدمات و محصولات خود جذب کنید. با این کار می توانید یک شبکه گسترده داشته باشید که به نفع برند شما خواهد بود.

 

اهمیت و تاثیر طراحی غرفه در روسیه

اهمیت و تاثیر طراحی غرفه در روسیه

طراحی غرفه در روسیه به صورت حرفه ای اهمیت بسیاری دارد و تاثیر قابل توجهی در موفقیت یک نمایشگاه یا رویداد تجاری دارد. غرفه سازی برای کشور روسیه و طراحی غرفه حرفه ای به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جذب مشتریان و نمایش منحصر به فرد محصولات و خدمات شما استفاده می شود.

طراحان غرفه های حرفه ای در روسیه با استفاده از الگوهای طراحی مدرن و خلاقانه، تلاش می کنند تا غرفه شما را به چشم بیننده ها جذاب و جالب طراحی کنند. آن ها با استفاده از رنگ های جذاب، نورپردازی مناسب، نمایشگاه های تعاملی و فضای باز بی نظیر در غرفه سازی در روسیه، بستر مناسب برای پذیرش و فروش محصولات شما را فراهم می کنند.

اگر فکر می کنید هزینه غرفه سازی نمایشگاه در روسیه برایتان بسیار گران خواهد بود یا به دلیل عدم تسلط به زبان نمی توانید با طراحان ارتباط برقرار کنید، می توانید طراحی غرفه خود را به یک شرکت ایرانی بسپارید که در نمایشگاه های روسیه هم فعالیت دارند.

یکی از این شرکت ها، مجموعه ارسطو دیزاین است که به شکلی خلاقانه زیباترین غرفه ها را طراحی و اجرا می کند. شما می توانید از غرفه پیش ساخته هم استفاده کنید تا علاوه بر روسیه، بتوانید در کشورهای دیگر هم از آن ها استفاده کنید و دیگر نیازی به غرفه سازی در امارات و … نداشته باشید.

مهمترین نمایشگاه های روسیه

مهمترین نمایشگاه های روسیه

روسیه، یکی از برترین کشورهای جهان است که در دنیای تجارت حرف های زیادی برای گفتن دارد. شرکت در نمایشگاه های مسکو می تواند یک سکوی پرتاب برای شما باشد.

فرقی نمی کند کسب و کار شما چقدر تجربه دارد و چقدر گسترده است، در هر صورت ساخت غرفه در نمایشگاه های روسیه و غرفه سازی در ارمنستان و دیگر کشورها می تواند برای شما سودمند باشد. از مهم ترین نمایشگاه های این کشور برای طراحی غرفه در روسیه که می توانید در آنها شرکت کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات روسیه مسکو

این نمایشگاه در بستر بین المللی و حوزه املاک برگزار می شود که تاریخ شروع آن 14 مهر ماه 1402 بوده و در 15 مهر ماه هم خاتمه می یابد. شاید کوتاه به نظر برسد اما در همین فرصت دو روزه هم می توانید با شرکت در نمایشگاه های روسیه، رویدادهای پیشرو جهانی در حوزه ساخت و ساز آشنا شوید و روابط خود را گسترش دهید. شما فرصت ارائه محصولات خود را هم خواهید داشت و می توانید از کارشناسان خبره این حوزه هم کمک بگیرید.

نمایشگاه بین المللی صنایع پتروشیمی روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی صنایع پتروشیمی روسیه مسکو

این نمایشگاه در 8 آبان 1402 آغاز می شود و 11 آبان هم تمام می شود. این نمایشگاه پیشرو در صنعت محصولات شیمیایی است که در آن دستاوردهای جدید این حوزه هم رونمایی می شود. طراحی غرفه در روسیه و شرکت در آن کسب تجارب بی نظیری را برایتان به همراه خواهید داشت و می توانید با تعامل خود محصولات خود را هم در زمینه مواد شیمیایی، مواد دارویی، فایبرگلاس و… معرفی کنید.

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت روسیه مسکو

این نمایشگاه هم در پاییز و 14 آذر آغاز شده و در 17 آذر هم تمام می شود. این نمایشگاه بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد ایمنی در این کشور است که به منظور حمایت از کار برگزار می شود و در آن بالاترین استانداردهای ایمنی و امنیت معرفی می شوند.

نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت روسیه مسکو

سایر نمایشگاه ها برای غرفه سازی در روسیه

تعداد نمایشگاه های برگزار شده در مسکو بسیار زیاد است و باید متناسب با حوزه کاری خودتان انتخاب کنید. برخی دیگر از این نمایشگاه ها عبارتند از:

  • نمایشگاه بین المللی صنعت سلامت و بهداشت
  • نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هنری
  • نمایشگاه بین المللی بسته بندی و چاپ
  • نمایشگاه بین المللی تجهیزات تفریحی و خودروهای آفرود
  • نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • نمایشگاه بین المللی حمل و نقل دریایی
  • نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ابزار صنایع فلز کاری
  • نمایشگاه بین المللی موتور
  • نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز

نکته مهم: اگر قصد شرکت در نمایشگاه های روسیه دارید باید حداقل از یک ماه قبل جهت رزرو غرفه در نمایشگاه اقدام کنید.

4.5/5 - (13 امتیاز)